Aku Muhammad Adib Akram :D

Saya Muhammad Adib Akram :D
SELAMAT SELAMAT MEMBACA .

Follow Mehh .! Dua Kupang Menanti Anda =D

Sabtu, 11 Februari 2012

Soalan Bangang Yang Buat Orang Bengang

Soalan Bangang Yang Buat Orang Lagi Bengang1) Bila orang nampak anda baring sambil tutup mata ~
Soalan: Hyee! tidur ke?
Jawapan: Tak la,aku training mcm mana nak mati nanti…
2) Imagine anda bawa tv anda yang rosak gi jumpa technician untuk repair,dia mesti tanya gak:
Soalan: Nak repair tv ke?
Jawapan: Tak la,aku bosan! so sje aku bwk tv ni jln2...
3) Time anda bangun tidur, dan terus si bendul tu mesti tanya anda:
Soalan: Hyep! da bangun?
Jawapan: Ish,aku tengah tido sambil berjalan-jalan….
4) Kawan anda call phone umah anda dan…
Soalan: Hello?.. Ada mana ?
Jawapan: Kat sini haa ,kat bus stop!!!.
5) Diorg nampak anda keluar dari bilik mandi dan dalam keadaan basah-basah..
Soalan: Eh baru mandi ke?
Jawapan: Ehh! Mana ada , Aku jatuh dalam lubang jamban tadi!!!
6)Anda di dalam toilet , pintu berkunci , ada gak orang ketuk pintu dan tanya anda..
Soalan: Ada orang tak?
Jawapan: ( *Suara Kiut* ) Mana ada orang!! Taik yang bercakap ni!!
p/s : Berfikir dulu sebelum bertanya :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan